Відповідальна особа: Островершенко Анна Петрівна – викладач циклової комісії підприємництва торгівлі та біржової діяльності Київського фахового коледжу туризму та готельного господарства, спеціаліст першої категорії, аспірант УДУ ім. Михайла Драгоманова.
Основна мета конференції полягала в обміні знаннями, досвідом та ідеями між учасниками з питань підприємництва та торгівлі.
Робота секції Підприємництва та торгівлі ставила за мету сприяти розвитку підприємницького потенціалу, стимулювати інноваційну діяльність та розбудову ефективних стратегій у галузі підприємництва та торгівлі.
Надійшло 8 тез до організаційного комітету, до друку рекомендовано -8.
Учасниками секції були:
1. Київський фаховий коледж туризму та готельного господарства
2. Відокремленого структурного підрозділу «Фаховий коледж технологій, бізнесу та права ВНУ імені Лесі Українки»
З доповіддю на конференції виступили: Джгуташвілі Н.М., кандидат економічних наук, викладач вищої категорії, Київський фаховий коледж туризму та готельного господарства, «Тенденції та потреби бізнесу в Україні: сучасні виклики»;
Жорова Дар’я - здобувачка освіти 2 курсу спеціальності Підприємництво, торгівля та біржова діяльність Київського фахового коледжу туризму та готельного господарства, «Напрями інноваційного розвитку роздрібних торговельних мереж» (Науковий керівник: Островершенко А.П викладач першої категорії Київського фахового коледжу туризму та готельного господарства);
Разумова Марія - здобувачка освіти 3 курсу, відділення ПІТ, спеціальності підприємництво та торгівля Київського фахового коледжу туризму та готельного господарства, «Сучасні методи підвищення ефективності роботи роздрібного підприємства» (Науковий керівник: Діденко Т. Л. – спеціаліст вищої категорії, викладач-методист, голова циклової комісії «Підприємництва, торгівлі та біржової діяльності» Київського фахового коледжу туризму та готельного господарства); Покрова Олена - здобувачка освіти 3 курсу, відділення ПІТ, спеціальності підприємництво та торгівля Київського фахового коледжу туризму та готельного господарства, «Асортиментна політика виробничих підприємств у сучасних умовах господарювання» (Науковий керівник: Діденко Т.Л. - спеціаліст вищої категорії, викладач-методист, голова циклової комісії «Підприємництва, торгівлі та біржової діяльності» Київського фахового коледжу туризму та готельного господарства); Софія Сахнік – здобувачка фахової передвищої освіти, відділення обліку та права Відокремленого структурного підрозділу «Фаховий коледж технологій, бізнесу та права ВНУ імені Лесі Українки», «Інтернет-підприємництво: сучасні тренди та розвиток в умовах воєнного стану» (Науковий керівник: Радченко О.В., майстриня виробничого навчання Відокремленого структурного підрозділу «Фаховий коледж технологій, бізнесу та права ВНУ імені Лесі Українки»;
Зайченко Маргарита - здобувачка освіти 3 курсу, спеціальності ПТБД Київського фахового коледжу туризму та готельного господарства, «Роль стартапів у розвитку малого та середнього бізнесу в торговельній сфері». (Науковий керівник: Джгуташвілі Н.М., к.екон.н., викладач Київського фахового коледжу туризму та готельного господарства);
Панасенко Вікторія - здобувачка фахової передвищої освіти, відділення підприємництва та інформаційних технологій Київського фахового коледжу туризму та готельного господарства, «Врахування психології покупців при розміщенні і викладці товарів» (Науковий керівник: Островершенко А.П., викладач першої категорії Київського фахового коледжу туризму та готельного господарства);
Батрак Юлія - здобувачка освіти 3 курсу, відділення ПІТ, спеціальності підприємництво та торгівля Київського фахового коледжу туризму та готельного господарства, «Соціальна реклама: актуальні напрями сьогодення» (Науковий керівник: Літовка-Деменіна С.Г. - к.п.н., викладач циклової комісії підприємництва, торгівлі та біржової діяльності Київського фахового коледжу туризму та готельного господарства);
За результатами роботи секції визначено проблеми розвитку підприємництва та торгівлі в умовах воєнного стану. Розкрито напрямки розвитку підприємництва та торгівлі, встановлено сучасні методи підвищення ефективності роботи роздрібного підприємства.