Лекція «Алгоритм дій учасників освітнього процесу на випадки оголошення повітряної тривоги».

 

Чи знає кожен із нас, як діяти у разі надзвичайної ситуації? Чи знаєте ви правила, які можуть зберегти ваше життя, студентів та співробітників,  рідних і близьких?  Чи не розгубитеся ви у разі надзвичайної  ситуації, знаючи правила, якщо практично ніколи не тренувалися?

І в суспільстві, і в закладах освіти, і навколо них трапляються надзвичайні ситуації. Саме від умінь та навичок учасників освітнього процесу залежить їхнє життя та здоров’я, а також тих людей, котрі в цей час знаходяться поруч.

Уміння правильно оцінити ситуацію та обрати порядок дій є дуже важливим для кожної людини, а особливо – для працівників закладів освіти. Адже саме вони та їхні дії можуть врятувати як здобувачів освіти, так і самих працівників. 

Саме тому на кураторській годині 22 ПТ групи, яка проходила онлайн, студенти отримали цінні знання,які допоможуть у випадках оголошення повітряної тривоги.

У випадку, коли лунає оповіщення про початок повітряноїтривоги (сирена, сигнал мобільного додатку тощо) викладач повинен негайно припинити заняття, повідомити про це здобувачів освіти та дотримуватись правил поведінки в умовах воєнного стану. При неможливості продовжити заняття, викладач може рекомендувати студентам самостійно доопрацювати питання даного заняття з послідуючим опитуванням та оцінюванням на наступному занятті. Лекційний матеріал викладач має надати у вигляді електронної версії, або надати покликання на сторінку кафедри, де розміщений даний матеріал. Якщо оповіщення про початок повітряної тривоги отримують здобувачі освіти, вони  повинні проінформувати викладача та призупинити участь у занятті.

   Після відміни повітряної тривоги заняття продовжується.

   При початку тривоги в період між заняттями студент повинен пройти в найближче укриття цивільного захисту. Після закінчення тривоги викладач проінформує студентів про подальші дії через додаток «Teams» 

До кураторської години долучились 24 студенти 22 ПТ групи, куратор Островершенко А.П.